Vilken frukost

image232Nej fy fan vilken frukost, kan inte nagon bara ge mig? Borjar faktiskt bli LITE trott pa de brasilianska frukostarna nu, men jag ar ganska uppfinningrik sa jag overlever. Men jag vill ha manga sana har frukostar pa sangen nar jag kommer hem, okej mamma? Saknar vara hotell-frukost-bufféer lite ocksa. Frukosten ar/var dagens hojdpunkt, enligt mig det viktigaste malet pa dagen. Jag klarar mig helt enkelt inte utan frukost. For att inte tala om mina mozarella och avokado fullkornsmackor och smoothies gjorda pa YOUGHURT, riktig yoghurt. Det finns inte ens fil har. Nej men jag far val helt enkelt fortsatta ata couscous och tapioca ett tag till, ibland ar jag ju sa rolig att jag kanske gor havregrynsgrot, steker ett agg, skummar mig en latte eller ater en banan ocksa. PUSS

Kommentarer
Postat av: E.

Yummi!

Puss.

2008-03-11 @ 02:32:25
URL: http://platine.blogg.se
Postat av: Annelie

Är detta en bild av en av våra frukostbufféer?
Frukost på säng japp minst 1 ggr/år på din födelsedag.
Kram

2008-03-11 @ 19:21:16
Postat av: Bella

haha na vad taskig du ar, bara en gang per ar. :(

2008-03-11 @ 20:03:10
URL: http://fargknappar.blogg.se/brasilien
Postat av: Maria

Hehehe, frukost i Brasilien existerar knappt ^^ Men yoghurten tycker jag inte ar sa annorlunda, har du provat yogurt integral? Den ar helt okej..

Forlat!! Jag glomde totalt bort ditt sms forut!! Men det var ganska omojligt for mig att ta mig till flygplatsen hur som helst :( Men hoppas att du hade det kul dina tre timmar i Brasília! ;)
Om du aker hit nagon annan gang sa ska vi absolut traffas!! =)
bjoo
Maria

2008-03-20 @ 15:44:49
URL: http://myownlandcalledochrasy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0