Lyckan har återvänt

Usch vad jag har varit daligt pa att uppdatera de senaste dagarna, men jag har faktiskt inte haft tid, inte suttit vid datorn i over huvud taget sen i fredags kvall da jag var hemma med V och hade mysig hemmakvall och pluggade tillsammans, sen akte vi som sagt ivag och at middag vid 10. Proven i lordags gick nog helt ok, men borjar trottna pa att vara serios och plugga - framfor allt for att det bara ar e massa komplicerade ord och det ar sa jobbigt att oversatta! Efter satt jag i skolan och laste medan jag vantade pa att de andra skulle bli klara, sen akte vi hem och jag sov tills lunch. Resten av dagen foljdes av shopping (fick shorts och klanning i present av mamman I), fodelsedags fest hos kusin och (pagode)sambakvall pa en nattklubb! Jag alskar verkligen att dansa, speciellt till brasiliansk funk!!

Sondagen blev en klassisk sadan, lunch hemma som I lagade (inte vanligt med manniskor som kan laga mat har), stranden och sedan shoppingcentret och bio pa kvallen! Idag ar det mandag, har vart en ovanligt rolig sadan for ovrigt! Helt oforberedd gick jag tillsammans runt med de tva tyskarna och pratade om Sverige (dem om tyskland) pa engelskalektionerna! Det var jatteroligt, synd bara att dem glomt informera mig om det sa jag kunnat forbereda mig lite men det gick bra anda! Sen nar alskar jag att prata infor grupp igen liksom? Inte for att dem forstod sa mycket men i alla fall, hahaha! Pa eftermiddagen pluggade vi tillsammans, eller jag oversatte (suuuck) innan det blev dags for pilates pa gymmet. Ska nog ga pa det tillsammans med V de tva sista manaderna nu.

Nej nu ska jag lasa min bok Matilde som jag ar beroende av sedan i lordags sen sova! Puss hej

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Brasiliansk funk äger totalt :D

2008-05-07 @ 19:38:31
URL: http://sueeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0