Helt seriöst

Sitter här och kollat på Friends, det är så sjukt kul!! Usch, får nästan lite ångest när jag tänker på alla tv serier jag har att ta igen när jag kommer hem igen, men det fixar sig! Idag har ja fått stora skavsår av mina flip-flops, förstår inte vad som hände. Blev lite för lång promenad till Tropical kanske. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men jag vill ut i alla fall!! Fast det känns som om det verkligen inte händer något längre på fredagar, varje lördag finns det dock massor att göra. Förut var det tvärt om, men snart öppnar Chez Moi igen och då ska jag dit fan varje torsdag och fredag. Har blivit alldeles för lite Reviver på senaste. Ja vi får väl se vad som händer ikväll, jag är på nästan vad som helst... Imorgon är det prov halv 8 i alla fall, efter det åker jag nog till stranden. Efter lunch är det stor fest - som förmodligen fortsätter ända till kvällen och långt in på natten! Först iväntar jag kvällens händelser... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0