FREEEDAAAG!!!!

Idag mina kara vanner ar det fredag, som jag vantat hela veckan. Mer an vanligt faktiskt. Febern ar borta och jag ar bara lite tappt i nasan, men bara nar jag ligger ner och alltsa inte nar jag sitter eller star upp sa tankte halla mig sittandes eller staendes ikvall! Verkar som om resten av Brasilien ocksa ar forkylt men det ar fest i alla fall! Forsokte sova en stund pa eftermiddagen eftersom jag har prov och maste ga upp tidigt imorgon, fast borjar faktiskt overvaga att gora andra chansen pa mandag istallet. Det ar inte alltid sa latt att sova nar nagon spelar elgitarr 4 meter och 2 dorrar bort, men man far gora sitt basta? Vill saga, gora nagot annat. Min bror har spelning imorgon och det ar ju hans hem sa det ar val bara att bita ihop, men vad jag ville strypa honom trots att han ar sa snygg, haha! Fast han har flickvan sa ni kan vara lugna, hon far strypa honom istallet! :P V har vart borta hela eftermiddagen men jag holl mig hemma for att vila upp mig, ar ju trots allt fortfarande lite sjuk. Men det kan inte stoppa mig langre! Ikvall ar det fest, bara jag som kanner pa mig att det kommer bli en bra helg? Har har ni en bild ocksa tagen fran vart sovrum, tyckte det var sa fint med solen som lyste upp husen i kontrast till dem morka molnen!
image256

Kommentarer
Postat av: Annelie

Strålande utsikt vilken våning?
här är det kallt och blåsigt typ 5 ´varmt(kallt)

2008-05-18 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0