Fin helg med fina människor

Kom precis hem fran att ha varit ute och akt inlines vid lagunen. Det var ju nagra ar sedan man var pa banan (ja jag amatorakte lite nar jag var typ 10?) men jag klarade mig ner och upp och runt, och ramlade inte en enda gang. Traningsverk i vristerna imorgon sager jag bara. Forutom det har jag vart i skolan och sovit middag idag, nu ar det dags for duscha, ata, tv-tittande och att lasa lite kanske, umgas med alla sotnosar har hemma.

Helgen blev jattebra och handelserik. I fredags blev det som sagt en universitetsfest med tjejerna, dansade massor, blev dyblot av sporegn med min P och kom inte hem foren vid 5, gick alltsa inte upp vid 7 for att gora nagot meningslost prov. Helt underbar kvall med andra ord som slutade lite rorigt, men sant ar livet antar jag. Pa lordagen blev det stranden med koksnotter och ostron och pa kvallen hade bror spelning sa vi var alla dar for att stodja, han med en liten runda forbi lagunen ocksa. Igar sondag blev det krabba till lunch pa stranden innan vi la oss i sanden och myste tills sporegnet kom. Senare kom L och P och hamtade upp mig och vi akte till sjukhuset for att sedan plocka upp deras nyblivna van fran Brasilia och atervanda till stranden. Jag hade inga pengar sa den nyblivna vannen fran Brasilia bjod mig sedan pa middag pa ett relativt nyoppnat Subway, riktigt gott i alla fall! Pa grund av regn kunde vi inte aka till ett stalle dar dem har samba varje sondag sa vi satte oss pa ett kafe/bar vid lagunen och sedan avslutades kvallen pa Veneto med biljard och lekar, haha! Lyckad helg avklarad, pa onsdag ar det dags for utgang igen eftersom det ar helgdag pa torsdag da det visserligen blir utgang igen pa kvallen. Ser fram emot party onsdag till sondag med dem basta!

Antligen leker livet pa riktigt, vad som spelar roll ar verkligen manniskorna man har omkring sig. Ingenting annat gor en lycklig pa riktigt, aven fast det kanske kan hjalpa till pa traven. Nej nu ar det dags for en dusch, hors senare i veckan! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0