Fester, stränder och pooler hit och dit

Idag tog poolen slut på mig, det var nästan så att jag blev orolig för att mitt hår skulle bli grönt igen, men det tror jag inte att det blev (får kolla när det torkat). Runt ett åkte vi först till (för ovanlighetens skull) en killes 15års fest, inte för att jag kände honom för det, var där med V. Det första som händer är att jag frågar henne lite diskret vems fest det är och hon pekar och skriker högt HANS, tack så mycket, verkligen. Var en ganska rolig "mitt på dagen fest" (för ovanlighetens skull) med en storvuxen mörkhyad transa och magdansös, spelade biljard och träffade på en kille från min klass på Educator som precis kommit in på läkarlinjen och var jätteglad för det. När all mat och tårta var slut åkte vi hem till farmor och hängde vid poolen där med några barndomskompisar till V ända tills nu. Kom nyss hem för att duscha och äta.

Igår var också ganska roligt, träffade bl.a. en kul typ som också var född den 29 Augusti 1990 och pratade med massa annat nytt folk. Ikväll blir det nog också fest, men den är ganska långt bort så problemet med vem vi ska åka med är fortfarande inte riktigt löst, men sånt brukar ordna sig. Vill träffa P, men L är i Brasília. Har en känsla av att jag ändå inte borde klaga på att det händer för lite, men ibland gör det faktiskt det. Det är ju först när det händer något som det verkligen händer något, svårt att förklara. Var även på stranden igår eftermiddag med min kära vän T, som erbjöd mig precis i början att bo med henne. Nej jag ska inte klaga, det är bara att göra det bästa av situationen. Nu ska jag fortsätta göra iordning mig, hörs snart och ses om en stund. Puss

image259

Kolla vad jag hittade! Såhär såg det ut i bussen påväg till Aliminiumfabriken. Gardinerna drogs för, alla var helt galen och biologifröken rasande! Klass 21, känd som den "värsta" tvåan, och där går jag!


Kommentarer
Postat av: Chanita

Heeej Bella! Hur är det med dig och hur går allt?? Hur känns det att snart komma hem?? Vad gör du när du kommer hem??

Massor med kramar

2008-05-25 @ 19:20:15
URL: http://chanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0