Aluminium Fabrik och svenska filmer

Jaha da var det onsdag igen da, for en vecka sedan lag jag nerbaddad i soffan med feber, tittade pa Gossip Girl och fick ovantade samtal. Idag var jag pa en av varldens storsta aluminium fabriker med skolan, det var faktiskt ganska intressant och jag forstod det mesta av den guidade turen. Idag har jag aven kollat pa en sorglig brasiliansk film, forstod aven den utan problem. Ja, jag tycker verkligen om att vara tresprakig, nar jag aker hem harifran om tva manader maste jag val anda vara sjukt bra pa det har spraket. Idag verkar det dessvarre inte handa sa mycket, Sao Luis vilar stilla. Ska hora runt lite mer, annars tittar jag val pa en till film med V som foresten verkar ha tagit over min feber. Hittade Jalla Jalla pa videobutiken igar, var ett tag sedan jag sag den. Blir det ett bra intryck av Sverige tror ni? Battre an Tillsammans och Ett Hal I Mitt Hjarta iaf som jag hittat pa en annan videobutik, Mitt Liv Som Hund har jag ocksa sett nagonstans. Vi far se vad dem tycker! Hors snart igen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0