2 månader och 8 dagar :) / :(

Nu tycker jag att ni ar alldeles for daliga pa att kommentera, det ar faktiskt kul att fa en liten kommentar da och da men na det kan ni inte unna mig. :( Okej sa farligt ar det inte men jag ar lite ynklig idag, ar nastan frisk men har vart sjuk sedan i tisdags. Jag som ville ga ut igar och fira P's fodelsedag, ibland undrar man faktiskt om det verkligen finns en mening med allt? Har blivit omhandertagen av mamma, husa och alla syskonen i alla fall. Nu ska jag bli bra tills pa lordag i alla fall, helst tills imorgon. Helgen vantar, forhoppningar, forhoppningar! Det kommer bli bast, i "varsta" fall V***** D******!! Orkar inte vara sa specifik, ar lite hemlighetsfull av mig ocksa. Har en del galna idéer, for man vet ju aldrig. Men jag kommer hem den 24 juli i alla fall! Biljett bokad och klar. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kRISTIN

jAG E SÅ GLA FÖR DIN SKULL ATT DET ÄÄÄÄNTLIGEN ORDNAT SIG MED EN VETTIG FAMILJ! Ett tag tänkte jag att man skulle polisanmäla familjen och arrangören för tex kidnappning. Man ¨år faktiskt inte låsa in folk mot sin vilja. Sorry att jag inte skrivit så ofta. Inte så kul på familjefronten. Håller näsan över ytan. Tänker mycket på dig. Ska bli så kul att ses i juli. Njut njut njuuut av dina sista månader. Kraaaaam Stino

2008-05-17 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0