Vid gott mod och en dag i taget

Ska alldeles strax sova, men tankte bara uppdatera er lite forst. Narmare 90% av tiden i skolan agnade jag at att nysa, borjade till slut skratta at mig sjalv, jag var val inte den anda. Forutom att nysa trottade jag nog ut min hjarna lite for mycket av att plugga filosofi och sociologi pa portugisiska for strax efter den ovanligtvis trakiga lunchen (kott, ris och bonor, ENBART, och en banan till afterratt) somnade jag i tvsoffan for att en halvtimme senare flytta mig till sangen. Tillslut, halvt dod, bestamde jag mig i alla fall for att det har gar inte langre sa gick ner till koket och gjorde extra strakt kaffe som blev lite for beskt, om det fick mig att vakna trivlar jag dock pa. Blev som vanligt en liten trip forbi Via Mundo efter ett otydligt mail, att det aldrig tar slut. Har vart har i 7 manader snart, vad ar det som ar sa svart? Jag haller mig vid gott mod i alla fall, tar vara pa den tiden som ar kvar och tar en dag i taget. Det ar ju redan mars, snart ar det hemresedax. Blandade kanslor, ibland kanns det roligt - ibland trakigt, men det kommer forhoppningsvis kannas helt ratt nar det val ar dags, jag kommer nog kanna mig klar med Brasilien for tillfallet. Ska se till sa att det blir sa i alla fall. Portugisiskan gar verkligen framat i alla fall, det ar ju kul! Fragan ar ju bara varfor kan ska prata de har idioternas sprak? Bra fraga! Svar pa allting kommer ju inte pa direkten! Puss och godnatt

Kontrasterna behovs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0