På Flygplatsen i Natal

Gud vad lange sedan jag satt vid en dator, har nastan glomt bort hur man gor. Nejda, det ar nog ingen fara, det sitter i ryggmargen. Sitter pa Natals flygplats nu, pavag hem till São Luis igen. Snart ar min tid slut, tankte bara lamna ett litet avtryck for att meddela att jag ar vid liv fortfarande. Forsta gangen jag sitter vid en dator pa en flygplats, det ar ganska spannande och ett valdigt bra satt pa att fa tiden att ga. Mitt plan gar om 45 minuter, ska via Recife (lite langre soder ut) och sedan darifran till São Luis. Battre an resan hit i alla fall som jag far beratta mer om nar jag kommer hem igen (vi far hoppas pa att datorn kommit hem da) for det ar en lang histora som inte kan goras kort. Men jag alskar att resa i alla fall, ska borja planera rundresan i Juli nu ocksa. En sak vet jag i alla fall, och det ar att jag maste vara i São Paulo 30 Juni. Resten star oppet!! Nej puss pa er, skriver mer nar jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0