Okejdå...

...ni far val en oversattning da, aven fast det inte alls gar att saga lika bra pa svenska. Vamos embora, pro um bar! Beber, cair, levantar! kommer fran en lat som spelas 24/7 sedan karnivalen, det ar bara att sjunga med; Lat oss ga till en bar, dricka (supa), ramla (decka), resa sig igen (vakna)! Ar svart att oversatta, men det ar vad det betyder i alla fall! Kanske kan forsoka hitta laten pa youtube eller nagot, den ar ganska rolig! Dock funkar inte ljudet pa min dator, sa sjalv kan jag inte lyssna pa den versionen jag lagger upp. Party! Kan dock tanka mig att det ar SVART att uppskatta brasiliansk musik om man varken kan spraket eller vart har speciellt lange, men i alla fall. Puss och godnatt

p.s. det ar ganska trakigt egentligen att jag inte har fler lasare, manskligheten gar verkligen miste om nagonting. :P men hur sprider man sin blogg egentligen? Jag ar nog ganska lat nar det kommer till det... Nagra forslag? d.s.

image227

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag sänder ut din adress till några på min adresslista.... bla föreslog jag Explorica att länka den till sin hemsida ;-)

2008-03-03 @ 10:41:56
Postat av: stefand

Tips: www.mobila-posten.se
Skitcool tjänst!

2008-03-03 @ 21:08:06
Postat av: Fanna

vamos a emborracharnos, a un bar, beber, caerse y levantarse

2008-03-26 @ 20:13:24
URL: http://fanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0