Hemma igen

Nu ar jag hemma igen, efter en veckas solsemester i en annan del av Brasilien (har regnar det ju nastan bara). Blev en kort skoldag idag, tredje lektionen var bara prov och sen fick man ga. Kunde nastan ingenting eftersom jag inte pluggat nagot, blev sjuk precis innan resan och kom aldrig ivag till skolan sa det blev inget av. Men det gick nog ganska bra anda, inte for att det spelar nagon roll men i alla fall. Nu har jag packat upp och stadat lite, usch fy det ar sa fuktigt att en del moglar, upp med allt ur resvaskan pa en gang och tvatta. Var nastan pavag hem en gang for att jag tyckte det var sa ackligt, problemet kom med regnperioden. Det kanns faktiskt kul att vara tillbaka i São Luis, tankte ga ut och kopa lite grejer som jag behover. Far se om jag far med mig Gabriella, som foresten fyllde 18 i lordags och har blivit stor flicka nu :) Grattis! Hors senare, puss kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0