Det var inte Så många som stötte på mig

Har sitter man och snorar i sakert minst 30 graders varme, av nagon anledning kanns det alltid som varmast pa kvallarna. Undrar om det stammer eller om det ar mig det ar fel pa. Helt fran ingenstans gick jag och blev tappt i hela nasan, hade i och for sig lite halsont nagra dagar forra veckan, men det brot liksom aldrig ut. Dock trodde jag att jag var kord efter i lordags, en hel natts dansande och skrikande (p.g.a. ljudnivan), men aterhamtade mig pa sondagen men sa helt plotsligt bryter det ut idag igen. Ar i och for sig en valdigt mild forkylning, mitt imunforsvar har val blivit battre igen! I lordags i alla fall foljde jag med en kille i min klass till en gaybar, jag har lange misstankt att han ar gay och fick det antligen bekraftat nar han presenterade mig for sin pojkvan. Blev ganska lattad, man vill ju inte ha nagra obehagliga overraskningar. Jag har val aldrig riktigt insett det kanske, men bogar ar nog min grej. Skont ocksa att det inte var SA MANGA som stotte pa mig under nattens gang, pa en gaybar borde man fa vara ifred tycker man ju.

I sondags bar det av till stranden, dock sa regnade det hela dagen. At massa grillat kott och pratade med massa nytt folk istallet, lite besviken var man val for att man inte fick battra pa brannan. Sondagar ar liksom de dagarna da det maste finnas sol, det ar liksom inget snack om saken - men det sprack igar. Skola idag igen och mer eller mindre hela eftermiddagen agnades at att plugga sociologi och filosofi pa portugisiska. Ja man kan ju undra varfor i helvete jag pluggar nar jag inte behover, men halla, det ar inte som om att jag ALLTID har sa mycket battre for mig, dessutom gor jag det enbart for att battra pa portugisiskan. Har namligen ett brinnande begar for att lara mig det har spraket sa pass flytande som mojligt, dock ar det val omojligt sa lange jag inte bosatter mig har. Men sa lange jag inte bosatter mig har behover jag val inte det heller, dock skadar det inte att lara sig det LITE battre. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen far vi se om jag gar till skolan imorgon eller inte. Har bara en lektion (som jag behover koncentrera mig pa) och kanske borde passa pa att vila ut. Vi far se!

Om mindre an tva veckor bar det av till Natal och Ponta Negra i alla fall, ska bli sa himla skont med lite semester mitt i alltihopa (semestern). Kara Mormor och Moster som kommer pa besok fran Sverige. Jag hoppas verkligen att det finns mer sol dar an har for tillfallet, for har kommer jag!

p.s. Igar (idag) var det besoksrekord har i bloggen, nu hoppas jag pa att det fortsatter uppat. d.s.

image228
Fran hotellets takterass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0