Det är inte mänskligt

Jag fortsatter val att skriva har da, aven fast det inte ar sa manga som laser. Jag gor det ju faktiskt mest for mig sjalv, fast jag tycker fortfarande att manskligheten gar miste om nagot. :P Idag ar det onsdag i alla fall, veckorna gar pa nagot himla hoger eller vanster alltid sa himla snabbt, snart ar det ju helg igen. Dock kommer den vara over lika fort den, men snart far jag i alla fall en veckas lov och solsemester och ta en dag i taget var det ju, sa jag ska inte klaga! Dock gar helgerna alldeles for snabbt nu nar de tva senaste fredagarna har gatt bort p.g.a. prov och knappa hematider, men nar jag kommer hem fran Natal tanker jag nog inte tolerera det langre. Dem far bli hur upprorda dem vill men det stod faktiskt ingenstans "det finns en risk for att du kommer ha prov halv 8 pa lordagar", det ar ju inte manskligt!

Okej, forlat for att jag tjatar om den forbannade portugisiskan, men kanner verkligen att mitt ordforrad har battrats pa rejalt de senaste dagarna! Nu ar det bara vissa verbformer som jag behover fa lite storre inblick i (och liiite storre ordforad kanske) sen ar jag faktiskt nojd med min portugisiska. Herre gud, jag menar sa himla jatteflytande behover jag faktiskt inte vara. Har insett det nu efter 7 manader! :P Men det har vart jattekul att lara sig ett nytt sprak, och jag vill bara mer an nagonsin lara mig fler sprak! Konstiga passioner man kan ha, ja men visst. Jag jobbar pa det! Fast trakigt nog borjar jag nog borja kanna mig ganska klar med det har landet redan nu, om jag tanker efter. Det anda jag kanner att jag har kvar att gora ar - sola lite till, festa lite till, bada lite mer och resa runt innan jag aker hem. Resa runt ska jag verkligen gora, hittar jag ingen som vill eller kan aka med mig sa aker jag fan sjalv! Jag skulle klara mig. Om nagon dar hemma har lust att komma ner och resa runt med mig sa ar ni varmt valkommna, jag skoter snacket och planeringen, ni dricker drinkarna och ligger pa stranden (det sistnamnda vill jag dock vara med pa). Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Trixie svarar

svar: Tack så mycket!! Jag tycker att det blev jätte fint, gillar att du har turkos och rosa text :)
Ha en bra dag!

2008-03-07 @ 08:39:42
URL: http://trix.blogg.se
Postat av: tess

asså hitta en billig resa till brasse så ska jag kriga in i det sista , pappa tog upp det idag för att komma till brazzeland asså inget troligt men kriiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :D

2008-03-07 @ 17:20:46
URL: http://tessalonika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0