Smärta, bröllop och dans, dans, dans

Jag har jattejattejatte ont i mitt hoga ringfinger just nu sa kan inte skriva sa mycket aven fast jag skulle vilja, sitter har och skriver bara med pekfingrarna. Mitt finger ar dock inte det enda som gor ont just nu! :/ I fredags var jag dock pa en otroligt lyckad fodelsedagsfest pa en nattklubb har (ja han hade hyrt hela nattklubben :/ buffé, tarta, fri bar), sa det jamnar ut sig antar jag. Igar var jag aven pa ett brasilianskt brollop, och det var ju minst sagt intressant. 15ars fester, brollop etc. etc. - same shit, different name skulle jag val nastan saga - finns ett fest koncept i det har landet som alla verkar ga efter. Annars var bruden och brudgummen valdigt lekfulla och hade manga udda inslag i sitt brollop, det var underbart! Istallet for att dansa vanlig vals hade dem ovat in nagot galet dansnummer och hogt upp pa tartan stod "dem" inte sida vid sida utan hon satt pa hans arm med en olburk i handen. Jag menar, vem har sagt att man maste ta det har med brollop sa seriost? Inte dem i alla fall! Jag ska i alla fall ocksa gifta mig, manga ganger om det behovs!

Anda sedan i fredags har jag sovit till kl 1 varje dag sa jag undrar verkligen hur det ska ga att ga och lagga sig nu snart, an varre hur det kommer bli att ga upp kl 7 imorgon och sitta 5 timmar i ett 19gradigt klassrum och inte gora nagonting, inte ens kommer jag kunna skriva p.g.a. mitt finger (jag har nog for ovrigt skrivit en bok vid det har laget). Hjalp, vad ska jag ta mig till? Ska nog sova pa saken nu i alla fall, och hoppas pa att allt mitt finger ar lite somn. En sak ar saker i alla fall, och det ar att jag ska (nu kommer mamma bli glad) sluta knacka fingrarna, den har historien har verkligen skramt upp mig - tank om det aldrig blir bra igen? Det blir det saklart, man man har inte hur manga chanser som helst.

Nu ar det som sagt sangdags och jag ska lamna den har varlden for i alla fall 7 timmar, fortsattning foljer imorgon! Herre gud, vad skulle man gora utan livet egentligen?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag kommer på alla brölloppen...... skam den som ger sig..... man måste försöka gång på gång.....

Älskar dig!

2008-06-09 @ 13:37:49
Postat av: Annelie

Härligt om du slutar knäcka

2008-06-09 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0