Svart och vitt behövs

Idag känns det mycket bättre, vilket det för det mästa, nästan alltid gör. Jag vet i alla fall vad som drar ner mig, och ibland får man väl helt enkelt acceptera att allt inte är på topp och allt känns sådär riktigt hopplöst men man kan inte riktigt sätta ord på det. Men vad skulle man göra utan kontrasterna, skulle inte både vitt och svart finnas skulle bara allting vara grått, och hur kul skulle det vara på en skala. Ni förstår nog min poäng. Nu tänkte jag försöka sova snart, får se hur bra det går med tanke på att jag sov nästan 3 timmars middag idag. Idag är det som sagt måndag och inte har jag väl gjort speciellt mycket idag heller, men det är liksom måndag och då är det okej på något sätt! Men snart är det helg igen och är säker på att det även kommer bli en hel del utgång redan i veckan. Ska även hälsa på på min gamla skola Educator, träffa en tjej som ska som utbytesstudent till sverige för att lära henne lite svenska, hinna med att gå till stranden några gånger (vem vet, kanske möter jag A där), sen måste jag verkligen köpa ett nytt simkort! Idag känns verkligen allt OK, skönt! Jag menar att stanna, åka, lämna allt, komma hem igen. Allt har sin tid!

Kommentarer
Postat av: Stino

Blev lite konstigt. Skrev först kommentar under ditt senast inlägg och det lades in två gånger även om jag inte bekräftade nåt av inläggen. Konstigt. Tänkte bara berätta att midsommar har kommit och gått och att det på de flesta ställen var en ganska blåsig och bitvis regnig historia som vanligt. Jag tror inte att du missade så mycket. Det kommer flera. Det låter som en bra plan att du ska leva livet i Brasilienlandet så länge som planerat. Då du kommer hem så har du ju ändå flera veckor på dig att komma in i Svedala-livet igen innan skolan startar./Kramo från Stino

2008-06-22 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0