Ska vi få oväntade gäster?

Om allt hade gatt enligt mina planer hade jag sovit vid det har laget, men klockan ar kvart over 10 och vi har inte ens kommit ivag till festen annu. Sag lange ut som om att jag inte skulle ga, men livet ar fullt av overraskningar, eller sista-minuten-raddare-i-noden. Via Mundo som har hyrt en nattklubb och eftersom dem forsokt na mig den senaste veckan men aldrig riktigt kommit fram... sa antar jag att mitt namn star pa listan, annars kommer jag sakert in pa ett eller annat vis i alla fall. Gick till skolan idag i alla fall, var hur trott som helst sa sov lite pa fysiklektionen (forsta gangen den har terminen).

Eftersom mamman ar bortrest och husan inte kunde komma p.g.a. busstrejk skulle vi ata lunch hemma hos farmor, det hela slutade med att vi blev utelasta eftersom varken jag eller V hade kommit pa den briljanta ideen att ta med oss nyckel, detta forstod vi saklart forst efter att vi blivit avslappta hemma. Lamnade vaskorna hos portvakten och gav oss ut och gick. Forst gick vi och kopte glass pa kredit och sedan vidare till Veneto (oppet 24/7), dar hittade vi nagra andra skolkare (eller vi var ju utelasta) som vi drack ol och spelade biljard med hela eftermiddagen, nastan allihopa i skoluniform. Livet ar riktigt oforutsagbart ibland. Nu ar vi som sagt klara for fest och snart bar det av, har dock nastan inga batterier pa kameran men 1 eller 2 bilder borde kameran palla i alla fall, annars finns det sakert fotografer pa plats. Jag kanner mig riktigt chic i V's kol i midjan over ett vitt linne och hogklackat i silver (kanner mig sjukt lang, maste vara minst 180 i dem har skorna). Via Mundo, har kommer jag, aven fast ni inte bjudit mig, haha!

Kommentarer
Postat av: Stino

Va, bjöd de inte in dig??? Vilka puckon. Hoppas du kom in och röjde lite!

Kram K

2008-06-07 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0