Love is in the air

Jag ar hemma igen efter nastan ett dygn. Igar var staden ganska dod men vi svangde forbi den lokala karnivalen som haller pa nu i juni men hamnade till slut hemma hos en kompis for att titta pa film! Alla var trotta, forutom kara L som aven kor, men till slut kom hon och hamtade upp oss. Nar vi var nastan hemma hos mig tyckte P att jag skulle sova hos L med dem for att ata lunch med dem dagen efter (ja det var val en av anledningarna). Idag har jag vart med dem hela dagen, mina absoluta favoriter!! Foljer formodligen med mig till Fortaleza den 21 for att ga pa den kanda mandagsfesten och for att sedan vinka av mig den 23 kl 6 pa morgonen!! Kommer sakna dem sa!!! Traffade aven en jattetrevlig kille igar som jag pratade jattemycket med, han vi kollade pa film hos, typ min sjalsfrande - sa lika pa manga satt. Varfor traffar jag alla trevliga manniskor nu pa slutet for? Om en manad aker jag ju hem!

Idag i alla fall at vi forst lunch hemma hos L, sen vidare hem till en annan kompis for att tillslut hamna i samma hus dar vi var pa fest i torsdags! Nu ar jag hemma for att byta om och fixa mig infor kvallen. Foljer nog forst med V till samma stalle som igar, som en liten karnaval/festival och sedan blir det nog nattklubb! Jag vill dansa!

Idag satsar vi nog pa siffran 2! [ ? ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0