Kommer jag någonsin se honom igen?

Klarade dagen ovanligt bra faktiskt, mitt finger ar mycket battre trots att jag skrev konstant i minst 4 timmar i skolan idag, mattelararen fragade till och med om jag var forfattare. Borjar faktiskt undra samma sak, nagon gang kanske jag kan skriva en liten bok, men det ar inte det anda jag tanker gora med mitt liv. Akte hem tidigare fran skolan och pratade med Tess en timme pa skype, det var mysigt! Efter lunch gick jag till stranden, motte tva Sao Paulo bor som jag agerade vagvisare at och utbytte nagra (ganska manga) ord med. Prommenerade i ca en timme och satte mig sedan i en solstol och bestallde in en kokosnot! Tyvarr hade solen borjat ga i moln lite, men sen kom den tillbaka i alla fall. Ar som vanligt ganska tomt pa stranden pa vardagar men traffade pa en bekant som slog sig ner med mig och pratade ratt lange, sa fick man skjuts hem ocksa. Eftersom min amerikanske van aker hem imorgon bjod jag med V att aka till hans "avskedsfest", vantade pa att hon skulle plugga klart och sen prommenerade vi pratandes i morkret. Nar vi kom fram var dem dock inte dar och fanns ingen chans att fa tag pa dem heller, sa nu undrar jag om jag nagonsin denna livstid kommer se honom igen. Maste saga att jag tvivlar pa det. Bestallade in lite mat och satt kvar en stund bara vi tva och fortsatte prata. Sen fortsatte vi vandra gatorna fram i morkret och svangde forbi en kompis hus, men han var inte hemma sa mamman kom och hamtade oss istallet. Akte och kopte brod och nu ar vi hemma igen. Ska kolla lite pa tv sen forsoka sova, imorgon fortsatter jag min forfattarkarriar! Puss godnatt pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0