Jag blev rånad, igen!

Ja, sa kan det ga. Annars var kvallen igar jattetrevlig. Pa eftermiddagen vart jag pa shopping centret hela eftermiddagen och gick pa bio tva ganger, haha! Bade utspelade sig i New York, forst ut var Made of Honor, foljt av Sex and The City - The movie! Ibland ar inte Brasilien efter som man skulle kunna tro. Nar jag kom hem hann jag knappt byta om innan det bar ivag igen till en bar vid lagun for att fira aldsta syster O's pojkvan med god plockmat, dricka och tarta. Sedan motte jag upp tjejerna for att ga till en annan bar dar ett band spelade all mojlig sorts musik och kvallen fortsatte med dans i alla mojliga former!! Helt ovantad kvall, nar man minst anar det sa hander det alltid! Hade ju inte ens haft nagra planer pa att ga ut. Mindre trevligt var val att jag blev ranad, IGEN! Dock var inte situationen hotfull pa nagot satt och hade det inte vart for att han haft en kniv hade jag fan slagit ner honom, ett huvud kortare men det ar ingen ide att trotsa odet. Agerade ovanligt lugnt faktiskt och kanner mig inte speciellt traumatiserad, inte som forsta gangen. Mest synd ar val alla nummerna och att ingen kan na mig langre! Men med tanke pa igar kvall jamnar faktiskt allting ut sig till slut. Hade i och for sig forvantat mig mer stod och forstaelse for familjen och inte en portvakt som hittar pa historier och gor allting varre, men vad ska man gora? Prata! Vill egentligen ga ut ikvall ocksa men vi far se hur det blir med det, egentligen pallar jag inte ta hansyn till nagon annan nar jag har 1, 5 manader kvar i det har landet, men men. Pratat med Tess och mamma idag pa skype ocksa, saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0