Fredagen den 13

Idag mina vanner ar det fredag (kanns som om jag anvant den frasen forut), men min helg borjade redan i onsdags! Var aven pa fest igar torsdag efter ett himla om och men (se tidigare inlagg :P), och hade jag insett lite tidigare att det efter kl 12 inte var alla hjartans dag lange utan fredagen den 13 hade jag kanske stannat hemma trots allt! Men kvallen igar var helt okej, och intressant! Men min alla hjartans dag intraffade helt enkelt onsdagen efter kl 12! Efter att ha kommit hem 4.30, gatt upp kl 7 och sovit hela dagen i skolan kanner jag mig fortfarande inte riktigt utvilad, sa nu mina vanner, ar det dags igen! Vad ska jag gora ikvall mantro? Det far vi se nar jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0