Ett litet inlägg mitt i natten

Sitter har och vantar pa att se slutet av Gossip Girl som jag missade tidigare idag. For ovrigt har dagen varit helt okej. Sov till 11 och pluggade sedan lite fram till lunch. Vid 2 skulle jag till stranden med min amerikanska van (som aker hem om 6 dagar) och hans vardbror, men insag att dem skulle droja - som det mesta i det har landet har en tendens att gora, sa jag prommenerade/halvt sprang till stranden istallet forbi byggarbetare och genom sanddyner och tog en prommenad innan jag motte upp dem lite senare for en mangojuice och massa snack pa engelska for ovanlighetens skull. Mitt i alltihopa far man ett sms av nagon som spionerat/satt mig nar denne person akte forbi pa stranden och INTE var pa jobbet? Blev hemskjutsad i alla fall och slapp springa i uppforsbacke, vet inte varfor men det ar alltid varre att ga hem an ga dit (paranoid/realist). Slutet av GG missade jag som sagt for att jag akte ivag med V och hennes kompis for att ata middag, om en liten stund ar det dags igen och sen ar det sova som galler. Imorgon gar jag nog till skolan i alla fall for omvaxlingsskull, och sen ar det ju snart hela igen. Tiden gar FORT, nej, jag kan inte sluta tjata om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0