En solig måndag

Idag är det måndag igen, och som vanligt numera, känns det bätte då! Hahaha... Trots ca 5 timmar sömn inatt och 2 lektioner i skolan, kort besö på Via Mundo och lunch hos farmor har jag nu kl snart 3 fortfarande massa energi och sitter och väntar på att mina älsklingar L och P ska komma och hämta upp mig för att åka till stranden. Imorgon reser jag bort och kommer inte tillbaka förens på fredag, på gott och ont! Men det är väl lika bra kanske... Fullspeckad måndag i alla fall, tack gode gud för det för jag klarar inte av en eftermiddag till sovandes, framför datorn eller framför tvn. Den tiden har passerat, nu har min sista månad börjat och det är dags att utnyttja tiden till max! Vilket man kanske borde ha gjort hela tiden, men det är inte alltid så lätt när man inte har full makt över sitt eget liv. Senare idag ska jag tillbaka till Via Mundo för att lösa pengarproblemet (mina två kort har sluta fungera) och sen ska jag nog träffa en tjej som ska som utbytesstudent till Sverige, sen vidare till Tropical för jag måste köpa lite grejer inför min sista skoldag imorgon!!! Sen ikväll är det dags att vissa saker blir sagda, även fast L tycker att jag ska glömma det för idag. Men jag lider inte, jag är mest arg och har ett begär av att förstå allt och alla , vilket är lite utav ett problem emellanåt, men men. Om jag inte kommer hem för sent ska jag ringa mamma igen också, råkade precis ringa upp henne av misstag! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0