Alla hjärtans dag (i Brasilien)

Hjaaalp! Jag vet inte vad jag ska gora, kan inte bestamma mig. Det var verkligen lange sedan jag hade beslutsangest, men just nu ar det verkligen hemskt. Jag har ingen mobil, det ar skola imorgon, det ar alla hjartans dag, jag vill, jag vagar inte, jag orkar inte, jag har hjartklappning, klockan ar kvart over 11, jag bara skjuter upp allt hela tiden (idag alltsa), det tar emot, jag har en konstig magkansla, jag har sokt pa vardguiden pa hjartklappning, jag hoppas, jag kan inte bestamma mig! Jag undrar vad den har sjukdomen heter. Ar det beslutsangesu? karlek? radsla? hjartklappning? Nej jag ger upp, ibland ar det lika bra att lita pa sin kropp, aven fast den inte gor som man vill. Nu skiter jag i det har och gar och lagger mig! Godnatt Faaan! Det jag hoppades pa, men anda inte, intraffade. Nu finns ingen atervando! Hjaaalp! Slapp ta ett beslut jag egentligen inte ville ta i alla fall! Alltid nagot, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0