11 månader

Jaha, idag var det exakt 11 månader sedan jag lämnade Stockholm, nästan ett helt år har ju passerat. När jag kommer hem igen kommer jag ha vart borta i 1 år och 1 dag, ganska ballt. Säkert det längsta utbytesåret någonsin? Nästan i alla fall. Har inte så mycket mer att tillägga förutom att dagen har vart bra med skola, två VM besök, lunch hos farmor, stranden med dem bästa <3, fika med samma underbara människor och nu hemma igen. Ska väl ut på ett litet sista äventyr, men just nu är det Friends på tv! :D Försöker fortfarande få tag på en viss person för jag vill fortfarande verkligen bara veta så jag kan gå vidare, men det går ju såklart inte? Imorgon reser jag ju bort, vill inte ägna mina dagar åt att grubbla. Det ska jag fan inte heller! Evigt tacksam för att jag har vissa andra människor i min omgivning i alla fall, många av dem kommer alltid ha en liten plats i mitt hjärta. Lite kul är iof att jag har varit lite betuttad i 3 personer på 1 månad, inget superseriöst sådär, men tråkigt om man går omkring utan någon i tankarna. Jobbigt dock när man inte kan välja istället!

Kommentarer
Postat av: Stino

Kärleken den kärleken.... hjärta och smärta och härligt bubblande på en och samma gång! Kramis K

2008-06-27 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0