Stranden varje dag

Jag har ju lovat mig sjalv att ga till stranden varje dag den har manaden tills jag aker hem. 1:a och 2:a juli avklarade! Nu galler det bara att jag borjar sola mer ocksa, det ligger ju inte riktigt i alla brassarnas kultur! Idag blev det en klassiker med krabba, ostron, kokosnotvatten, kokosglass och vi tog over 150 bilder! Har nedan ser ni ett smakprov, jag och min alskade Laísa. Kameran laddade ut sa fler bilder kommer en annan dag! Jag trodde verkligen inte att jag skulle komma nagon speciellt nara har, men allt hander som sagt nar man minst anar det! Kaaaaarlek! Finns manniskor man passar ihop med overallt i alla varldens horn, det galler bara att hitta dem! São Luís ar ju en ganska liten stad och vi har sett varandra vid flera tillfallen forut, eller snarare de mig, men det var inte foren den 10 maj som vi upptackte varandra! Utbytesar handlar verkligen om tur och vilka manniskor man traffar, utan andra sma gulliga personer som lyser upp ens vardag ar det kort! Nu snart ska vi ivag till en bar och kolla pa en fotbollsfinal och sen blir det party pa stranden! Imorgon ska jag till stranden igen och sen finns det massa olika alternativ, helgen har redan borjat! I och for sig har de flesta lov nu och det ar helg hela veckan igenom, underbart!

Ni undrar forstass om han ringde och det gjorde han saklart inte, och inte jag heller. Vet iof att han ar en virrig och glomsk person som inte verkar ringa nagon, men nagon matta far det ju va! Perfekt personlighetsmatch och dessutom sjukt snygg, det var ju for bra for att vara sant. Allt kan ju dock inte vara perfekt... Visst finns det forklaringar hit och dit, men vaffan, om 20 dagar spelar det anda ingen roll langre! Jag tanker inte jaga, inte vara svar - resten ar upp till honom! Kommer forlora mig forr eller senare, valj sjalv nar! Jag har min L i alla fall (och min P), och i langden ar det alltid vannerna som betyder mest...

Te amo para sempre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0