1 vecka kvar



Bilder sager mer an ord, i alla fall for tillfallet. Har inte sa mycket ord kanns det som. Forutom att jag slappt ganska bra det faktum att min tid snart ar slut har. Helt arligt sa ar det just nu jag har den dar lite jobbiga kanslan i magen pa valdigt lange. Alltid nagot. Tror iof att molnen har nagonting med saken att gora, men ska nog till stranden i alla fall om en stund.

Har manga goda nyheter i alla fall, bl.a. att mina kompisar ar helt galna och haller pa och organiserar en kombinerad tidig 18ars fest och avskedsfest for mig och vi har redan over 100 personer pa listan. Det kommer bli helt sjukt kul, om allt gar som det ska. Har formodligen fixat festlokal och dj gratis, dresscode ar alla kladda i vitt (forutom jag saklart) och resten fixas med pengarna vi far in fran alla som kommer. Party, party!

Annars har jag en vecka kvar har dara, har inga direkta kommentarer om det langre. Det ar som det ar. Lite mer saker att fixa, lite mer sol att sola, lite mer fester att ga pa, lite mer manniskor att traffa och krama, lange. Och om solen kommer fram nu blir jag jatteglad, nu ska jag nog gora iordning mig.

Bilder fran min soluppgangsbevaking kommer upp nagon dag nu snart, det var helt underbart vackert och ett minne som jag alltid kommer bara med mig inombords. Atmosfaren, kanslan. Hela helgen ska jag se den igen, forhoppningsvis i battre sallskap! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0