Ta mig här ifran

Alltsa jag kommer typ do pa den har flygpplatsen!! Fan vad dem haller pa, ar sa javla trott pa det har nu!!! Vill hem, nu!! Men nej, forst ska jag FORSOKA fa dem att forsta att min biljett existerar, boka in mig ta ett annat flyg direkt till São Paulo, sen forst ikvall flyger jag som redan planerat vidare... Inte blir det battre heller av att jag sov 3 timmar inatt, likasa natten innan... Hur fan ar jag fortfarande vaken? Vill inte vanta pa en flygplats, vill sova pa min uppblasbara nackkudde!!! Inte blev det battre heller av att jag at frukost, var sa hungrig att jag nastan spydde, spyr typ fortfarande. Slosar bort alla mina pengar pa internetcafe, ah vad jag hatar att vara utan pengar. Varfor kan inte mina kort bara funka? Nu ska jag ga ner IGEN och braka vidare med min kara van David. Bra iaf att jag fick tag pa Fernanda sa att hon inte stod dar och vantade pa mig i Brasília nar jag inte ens kommer. Nej men nu fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0