Men vad fan!!!

Vad ar det med mig och att missa flyg egentligen? Klockan ar 6.10 lokal tid och flyget som skulle tagit mig till Brasilia och sedan vidare till São Paulo gick for 10 minuter sen. Igar missade jag ju nastan ocksa flyget, p.g.a. helt andra anledningar iof. Tack gode gud for att det fanns skype pa det har internetcafet i alla fall! Min biljett som blivit andrad och ombokad ett antal ganger verkar ha gatt upp i rok, finns inte i systemet - valdigt onodigt att jag gick upp 3.30 for att hinna med ett plan jag inte ens har nagon plats pa!!! Suck. Nu vantar jag pa att allt ska losa sig, hoppas pa att fa aka direkt Fortaleza - Lisboa och sedan vidare till Stockholm istallet for via Brasília, São Paulo och Zurich. Det finns en mening med allt, eller? Guuud, jag vill bara komma hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0