En oförutsägbar första juli


Bild: Mitt verk med mobilkameran (egentligen hatar jag snea horisonter
men nu var det bara lite charmigt).


Och dar satt jag i solnedgangen, ensam pa stranden, drickandes ur en glasflaska, tankandes over livet. Det ar lustigt vad verkligheten ar oforutsagbar, att tankar blir till handlingar vare sig man vill eller inte. Festen igar var i en jattestor festlokal pa ett hotell och dresscoden var casual chique, maste erkanna att jag forvaxlade mig sjalv med en modell nar jag kollade mig i spegeln pa toaletten. Bara massa rika gamlingar, men god buffé och goda drinkar i alla fall. Sov hos L igen for tredje gangen irad, spelade uno och kollade pa film langt in pa natten. Kom pa att samma dag som jag traffade dem pa den dar fodelsedagsfesten hade jag tankt pa vad kul det skulle ha varit att vara en del av ett stort tjejgang, tankar blir verkligen till verklighet. Nar jag kom hem vid 4 idag blev det en svang pa stranden, resulterade i mig ensam pa en solstol efter en timmes prommenad, V var val inte sadar jattesympatisk kanske. Odet sager jag bara, funderade over honom och vad kul det hade vart ifall det hade varat lite langre, att jag ville ha tillbaka hans gamla jag, men att om det ska vara sahar sa ar det skit samma. Gick at fel hall utan att veta varfor och vem traffar jag pa om inte honom, som utan att jag ber om det satter igang och forklarar och allt verkar som forut igen, nastan. Jag var mest chockad over hur allt bara forandras igen nar man antligen glomt det och gatt vidare. Ska ringa mig senare, inte sa konstigt att jag inte kan tro det fullt ut, men hoppet finns dar. Oforutsagbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0