Snabb rapport fran Jericoacoara

Har kommer en snabb rapport fran Jericoacoara, har fatt lanat hotelldatorn en snabbis. Vi bor pa ett jattefint litet hotell ganska nara stranden. Kom hit imorse efter en 2 timmar tur pa stranden i en buggy. Har regnat lite idag, annars har vi haft tur med vadret med tanke pa att regnperioden har smaborjat lite. Nu sitter receptionskillen och pratar med mig sa kan inte riktigt koncentrera mig, men han sager att jag pratar valdigt bra portugisiska. :P Nej nu ska jag sluta, mamma och jag ska ner till stranden och stan snart igen dar det ar en himla folksamling. Jericoacoara ar ett trevligt stalle, valdigt turistigt med havet ar turkosblatt i alla fall och det ar ju det som raknas! ;) Beijo (Puss pa portugisiska for er som inte visste det)

Kommentarer
Postat av: therese

var e duuuuuuuuuu*?

2008-01-19 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0