Mjölkchoklad

Sitter har med smak av marabou mjolkchoklad med daim i munnen, har fortfarande ca 4 chokladkakor kvar efter att mammas paket ocksa anlande. Det bara regnar och regnar, gravita moln sa langt ogat kan na, men var sol nagra dagar i veckan sa lite har jag kunnat battre pa min branna. Pinsamt nog ar jag brunare an manga brassar, dock inte dem naturligt bruna. Egentligen borjade skolan idag igen, men vi vet ju alla hur bra jag ar pa att ga till skolan. Ny skola, nytt folk, nya uniformer, ska faktiskt bli kul att borja plugga lite igen - mest med tanke pa att det kommer battra pa min portugisiska rejalt. Idag kanns det battre med allt, har stadat och fixat iordning med alla mina grejer som lag helt huller om buller i garderob och resvaskor etc. Nu maste jag springa, ska ut pa lite aranden med G och S.

Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0