Ledsna ar val alla nagon gang ibland

Alltsa snart ringer jag fan BRIS! Har fan ringt hela min bekantskapskrets, bade i Sverige och i Brasilien, och inte en enda javel svarar. Snart kommer jag bli argare an jag ar ledsen alltsa, forstar inte varfor det ska vara sahar. Var pa vagen gick det fel. Okej allt gar i perioder, och just idag ar inte alls nagon rolig period p.g.a. ett antal anledningar. Kanner mig extremt javla ensam i alla fall, nu ska jag ringa alla en tredje gang. Svarar ingen nu, ja da vet jag inte vad jag tar mig till. Frustrerad var ordet!

Kommentarer
Postat av: Stino

Guuuumman, int ska du vara lessen int. Alla älskar dig very mucho hela tiden! Gosekramar från Stockholmo

2008-01-23 @ 18:00:03
Postat av: tessobesso

men snuttan

2008-01-24 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0