Carnavalångest

Helvete, vad ska jag nu gora pa Carnavalen? Festen som vi kopt troja till ar bara en dag, Glicia forsvann fort som fan for att salja den. Hajar ingenting. Vad ska jag gora nu? Jagar for fullt, just nu maste jag faktiskt pasta att jag har lite angest over vad jag ska gora. Borjar pa fredag, och har sitter jag. Vill fortfarande resa, men med vem? Har ju sa stora krav pa att det ska bli bra, ar ju karnaval liksom. Hjalp mig nagon? Nej, det blir sakert bra. Nu ber jag till universum, the secret, tankens skapande kraft. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Det blir med säkerhet en superrolig upplevelse! Det finns fester överallt - hela Brasilien är ju en fest 24/7 under carnaval :D

2008-01-30 @ 15:16:05
URL: http://sueeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0