Bloggtorka

Okej det ar val bara att inse att jag inte ar nagot bra pa det har, men vadda, jag forsoker ju, ibland forstar jag inte riktigt hur jag inte lyckas - det ar val inte sa svart att blogga? Jag har egentligen massa saker som jag vill skriva om hela tiden, men det blir liksom aldrig riktigt av. Jag glommer bort, ar for lat eller tanker att jag gor det senare - men gor det aldrig. Jag har ju massa idéer egentligen, och jag skulle val kunna skriva ett par 5 bocker om livet har nere, men for det mesta nar jag satter mig har ar det som bortblast.

En losning var ju att forsoka skriva kortare inlagg och oftare, for att det ar enklare och intressantare att lasa, men for det mesta satter jag mig har mer sallan och skriver en bok, ibland far jag till de dar snabbisarna. Jag vill ju skriva en intressant och informerande blogg, dels for att det ar kul att dela med sig (och fa uppmarksamhet sjalvklart) men framforallt for att det ar sa mycket jag liksom vill ha sparat i nagot arkiv nagonstans och kunna kolla tillbaka pa i framtiden. Det ar redan hur kul som helst att lasa inlaggen jag skrev precis i borjan av aret, sa jag vet faktiskt vad jag pratar om.

Bloggtorka, men bara pa bloggfronten. Varfor lyckas jag inte, ah vi far se. Ska klura vidare pa det har. Har ni nagot ni vill veta mer om sa far ni garna tipsa mig om vad jag ska blogga om, kanske vad ni vill se bilder pa och vad som annu inte framgatt har i bloggen. Fragor ar varmt valkommna, da har jag ju en anledning till att svara! Men ska forsoka kora pa oftare, kortare, spontanare och mindre kravfyllt. Vad sager ni om det?

Sen ska jag tvinga mamma att gastblogga ocksa, hon kommer ju imorgon! Har inte sett henne sedan den 23 Juli 2007, ska bli intressant. Sahar lange har vi inte vart ifran varandra forut. Forst tyckte jag att det kanndes som ett litet avbrott i utbytesaret men nu tycker jag bara att det ska bli kul med en liten "paus". Kommer ju bli annurlunda och mer handelserikt for mig ocksa, lite mer semester an vardagsliv. Massa presenter och svenskt godis!, sen ska vi ut och resa har i Norra Brasilien till lite olika stallen. Mer info kommer senare, vi har inte riktigt planerat allt annu!
image206
Ja, det var ju ett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0