Två små blondinbellor på äventyr i Brasilien

image216

Var bara tvungen att bjuda pa en fin bild pa mig och min kompanion, vi gar under namnet Suecas Doidas. Sen om vi lever upp till det eller inte, det ar en helt annan sak. I alla fall, idag vart en san dar dag som bara inte far upprepas. Den borjade bra med att jag gick till skolan i regnet under mitt paraply och gick pa futsal (antligen har jag borjat med fotboll), men sen stannade jag hemma hela eftermiddagen och blev sadar ackligt deppigt rastlos. Det far jag sluta med, det ar inte bra for min sjal! Annars ar min nya klass jattegullig, jag har redan blivit hembjuden till en tjej, planerat att vi ska till stranden tillsammans pa sondag, blivit fragad om jag vill folja med till shoppingcenter och universitet och hej jag vet inte vad, men bara efter 4 dagar tillsammans. Vi kanske inte har sadar extremt mycket gemensamma intressen, men man maste ju ha kompisar till olika saker. Tycker om dem allihopa i alla fall och kanner att jag lyckats gora ett riktigt bra intryck, trots att jag skippade skolan i lordags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0