Sista kvällen pa Chez Moi

image220Igar var helt galet kul, lungt en av de basta gangerna pa Chez Moi. Tror t.o.m. att det slog dem forsta gangerna nar allt var nytt och spannande, aven sista besoket i December. Har till vanster ser ni min outfit i alla fall, rolig party outfit va? Jag orkar verkligen inte bry mig har nere, man kan inte kla upp sig pa samma satt som hemma, lite trakigt men ganska skont. Jag har verkligen anpassat mitt satt att kla mig, trodde inte jag skulle gora det men gick ratt sa fort och hyffsat smartfritt. Sant som man fran borjan tyckte var ganska fult har helt plotsligt blivit helt okej. Men det ar faktiskt kul att kla sig annorlunda, det ar liksom mycket enklare har. Ett par jeans, en top, nagon form av sandaler, orhangen, kanske halsband och sen ar det klart! Jag som alltid varit en lager pa lager, alskat langa trojor och klanningar och aldrig kant mig bekvam i jeans och troja foredrar nu korta tuptoppar. Chez igar i mitt hjarta i alla fall, ett riktigt bra avslut! Det blir ju vad man gor det till! Kanns lite trakigt att dem stanger igen, men det blir ju bara en manad eller tva for renovering. Kommer ju dock aldrig fa uppleva den riktiga Chez kanslan igen, sa det kanns jattekul att sista gangen igar blev sa pass bra som den blev. Ett minne att bevara. Gar ju rykten om att dem bl.a. ska satta in luftkonditionering, tack gud for det! - fast maste erkanna att den enorma varmen var en del av charmen. ;)

Kommentarer
Postat av: mirre

runt 2000 om dagen :) ja nån tusing gick de upp typ till 3500 kanske

2008-02-16 @ 20:49:22
URL: http://miir.blogg.se
Postat av: Fanna

visst vare havaianas... ALLTID pa fossingarna..
Eum, vet inte riktgt vem du är, men du verkar ha kontakt med Rosemary.
Aja, hursomhelt jag förstar saaa vad du menar med klädstilen! assa tubtoppar är ju underbart! fragan är vad av det man köper som gar att använda hemma sen.. haha

2008-02-17 @ 07:16:55
URL: http://fanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0