Saft och bullar

Idag har jag endast agnat mig at att uppfylla nagra av mina mal med det har aret. Lara mig portugisiska(forsta dagen i skolan), blivit brun (solat vid Bellas pool nagra timmar) och bli smal/uppna min malvikt igen (prommenerat och atit tre ordentliga mal mat). Okej, lite for manga gifflar slank ner tillsammans med ett glas saft, men det ar sant som hander. Kan det bli mer svenskt an saft och bullar, Bellas familj som haft med sig sa vi passade pa att kalasa lite idag efter solningen. Prommenerade hem till henne i hettan, inte sa smart, i fortsattningen ska jag ta taxi. Lag vid poolen i timmar och pratade om livet, alla eftermiddagar med sol ska spenderas sahar i fortsattningen! Vi har underskattat hennes pool, den ar faktiskt urmysig och det var ju ett tag sedan vi brukade hanga dar nastan varje dag! Nu ar jag hemma igen, varmde alldeles nyss lite mat, ska val kolla lite pa tv och fortsatta lasa Gossip Girl pa portugisiska! Ar riktigt stolt over att jag lyckas hanga med, forstar saklart inte alla ord - men vad som hander.

Borjade som sagt en ny skola idag, skrev om det igar men blogg.se var helsegt och funkade inte. Vet inte riktigt vad jag ska saga, men det var val trevligt. Ganska annorlunda fran min forsta skola Educator och nar det kommer till skoluniformerna har jag verkligen bytt ner mig, men sant ar livet! Men det ska val funka, mitt storsta mal med skolan ar ju att ha nagot att gora och att battra pa portugisiskan. Annars kan man alltid aka till Bolivia och atervanda med turistvisa de tre sista manaderna, haha! Nej men seriost, det var gulligt. Skriver mer en annan dag, nar jag fatt lite battre uppfattning och kopt skoluniformsbyxorna (hade bara pengar till trojan idag). Puss

Kommentarer
Postat av: tesso

jag vill också ha bullar och saft:P

2008-02-10 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0