Lycka

Gjorde precis en snabblatte som jag brukade gora hemma med mjolkvispen mamma tog med hit. Det var lycka, sa extremt gott att jag nastan lyckades inbilla mig att jag satt hemma i vardagsrummet framfor min barbara dator med en latte bredvid mig en regning eftermiddag i oktober, eller pa ett café insvept i filtar pratandes med Therese. Jag sager det da bara, det var lycka! Men 4 manader till star jag nog ut i alla fall. Nu ska jag ivag till Tropical Shopping for att traffa Gabriella och hennes familj som ar pa besok fran Sverige. Puss

Kommentarer
Postat av: therese

kom ihåg när jag låg på filten på gräsmattan och så kom du ut med två latte och jag bah whuta fucke men det va gott :D

2008-02-01 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0