Herregud

Alltsa vad ar det for fel pa det har landet? Flyga tur och retur till sodra Brasilien kostar 8 000 kr, det ar nastan lika mycket som till Sverige, dyrare an en charterresa till Thailand, langt over priset pa min senaste biljett till USA. Att allt ska vara sa dyrt, ibland undrar man ju vad det ar for fel? Ska det vara sahar far sodra Brasilien helt enkelt bli en annan gang, skulle ju vara kul att resa runt har, nej men herregud, 8 000 kr! Vad ar det for fel pa det har landet? okej det ar stort, men nagon matta far det vara!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

HAHA, jag känner precis samma sak! Ville åka till norra brasilien när jag bodde i södra - men det är ju helt sjukt dyrt! Blev mkt billigare (typ 1/4 av priset) för mig och min kompis att åka till Argentina, Buenos Aires - helt sjukt!

2008-02-06 @ 18:00:02
URL: http://sueeca.blogg.se
Postat av: Stino

Brasilien är ju sju (har jag för mig) gånger så stort som Svedala men de dyra flygresorna inrikes beror nog på nåt helt annat. Säkert nåt politiskt. Kram K

2008-02-09 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0