Frihet eller inlåst bakom galler?

Jag som vart sahar lojligt glad hela dagen, skrattat (med) gulliga hundar pa gatan och sjungit med i latar. Allt varar dock inte for alltid, varfor manniskor i ens omgivning inte vill vara med och bidra undrar man ju. For forsta gangen fick jag verkligen inte ga ut, hon tog t.o.m. alla nycklar. Sa det hela slutade med att jag kollade pa nagon American Pie film och sen fastnade vid datorn, kollandes runt pa saker och ting. Vill ingenting. Brasilien eller Sverige? Frihet eller inlast bakom galler? Idioter eller idioter? Just for ogonblicket har jag verkligen ingenting att saga om nagonting, bla bla bla. Kommer val forhoppningsvis i sang snart, och sen imorgon da javlar! En sak ar jag i alla fall javligt saker pa i alla fall, och det ar att jag ar javligt trott pa att inte fa bestamma over mitt liv. En sjalvklarhet enligt manskliga rattigheterna, kanske ska lagga fram for Via Mundo att deras utbytesprogram faktiskt bryter mot de manskliga rattigheterna? Nej men puss pa er allihopa!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: åh fasen va gött! ;D är du utbytesstudent? :P

2008-02-17 @ 12:08:05
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Krikolinus

Hurru du du, vet du hur kul det är att följa dina tankar, funderingar o eskapader?! Goa goa unge, lef väl o ha kul men kom hem hel o frisk. Puss/K

2008-02-17 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0