Fan vad snabbt det går

Det ar konstigt anda hur dagarna kan ga sa fort utan att man hinner gora speciellt mycket. Som idag, gick upp kvart over sex och borjade skolan vid 7.30. Efter skolan som egentligen slutar 12.50 fick jag vanta en liten stund, sa lite efter 13 blev jag val hamtad for att aka hem till farmor och ata lunch. Dar stannade vi en liten stund, dock lyckades jag somna sittandes medan de andra satt och pratade, blev plotsligt helt trott. Sedan hem igen dar jag gick och la mig pa riktigt och sov middag. Upp igen tva timmar senare for att ga ut och ta en promenad/joggingtur pa cirka en halvtimme. Hoppade in i duschen efter att ha gjort lite styrketraningsovningar (maste trana upp min svara rygg), tvattade lite klader och varmde lite mat i mikron. Nu satte jag mig alldeles nyss har, pratat lite med mamma pa skype och nu ar klockan 8. Hur gick det har till? Forstar inte hur tiden bara gar, alla dagar ser val inte riktigt ut sahar dock, men har inte riktigt kommit i underfund med det har. Okej klart det forsvinner 2 timmar nar man sover middag, men aven fast jag inte sover middag kanns det ungefar likadant. Aja, jag far tacka gud for att tiden gar i alla fall.

Imorgon efter skolan kanske jag ska hem till en tjej i klassen och pa fredag har vi futsal traning igen, om den nu blir av. Sen ar det helg igen!! Sista lordagen innan proven borjar, men jag tanker inte tolerera detta. Vissa lordagar kommer jag inte ga, jag bara stenvagrar, annars far jag val aka hem och sova efter proven eller nagot. Ingen kan fa ta ifran mig mina helger, det ar ju for fan dem man lever for! Funderar nastan pa att byta till 3an bara for att dem har alla proven pa onsdag eftermiddagarna istallet, men vi far se hur det blir.
image217
Saknar min klass pa Educator lite, fast det ar inte sa svart nar min nya klass ar ungefar 10 ganger sa pratsamma men mer an halften sa stokiga pa lektionerna. Ingen som skriker och kastar saker, kul eller trist? Bade och kanske!

Kommentarer
Postat av: therese

vilken söt proffe bild du har me hunden :D
har skaffa ny blogg nu tessalonika.blogg.se

öhhm miss you

2008-02-14 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0