Ensamma hemma

Jag och husan har ju varit ensamma hemma hela dagen eftersom resten av familjen ar och reser. Vi at bland annat lunch tillsammans och pratade ratt mycket, hon ar ganska gullig trots allt och ca 135 cm lang! Vi pratade bl.a. om varfor jag valt Brasilien och vad som var annorlunda har, hon hade aven redan last ut The Secret som hon lanat av mig igar tror jag det var och tyckte att den var valdigt bra. Hon tyckte definitivt att S borde lasa den for att da skulle hon nog forandras, hon fragade aven om min mamma last boken och om det var darfor hon var sa glad! Nej det tror jag inte svarade jag da (mamma, har du det?) men hon har sett dokumentaren i alla fall, men att hon alltid varit glad. Det kanske hade hjalpt lite anda trodde hon... GULLIG!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Gulligt att du tycker att jag alltid varit glad..... och att husan hade lagt märke till det. Insiktsfull person.;-) Va bra att ni fick prata lite själva.....
puss

2008-02-04 @ 21:39:19
Postat av: Stino

Har inte varit inne på ett tag och vill bara säg hej till en jättegullig och härlig tjej! Har nu läst allt det senaste och fick mig många goa skratt.
Kram K

2008-02-05 @ 11:17:35
Postat av: Annelie

läste i DN idag om en brasiliansk författarinna som verkar spännande clarice Lispectors och en bok som heter Agua Viva. Kolla in henne...
Puss

2008-02-05 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0