En helt vanlig vardag

Shit vilken huvudvark, jag som haft huvudvark typ hogst 3 ganger i hela mitt liv. Svettas gor jag ocksa. Tankte inte sitta sa lange till framfor dator, aven fast man alldeles for latt fastnar har. Ska nog ta mig en dusch och hoppa i sang och lasa och plugga lite ocksa. Har ju prov i Geografi och Konsthistoria pa lordag, host! Idag var en helt vanlig vardag, dock sjukt trott nar jag vaknade imorse vilket jag inte heller brukar vara. Efter skolan var det traning, han med och sola lite ocksa innan jag gick pa "prommenad". Helt okej anda trots allt, sa lange det finns sol har ar det inga svarigheter med att overleva. Stranden i sondags, Gabs pool igar och tradgarden idag, myyys! Haha, kollade precis pa Pixbox. Senast jag la upp bilder var i November, FY bella FY! Ska verkligen battra mig, ska satta pa min barbara och leta fram alla bilder! Nu maste jag sluta!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0