Carnaval

Har vart en galen eftermiddag, eller kvall! Galen for mig ar oftast inte negativt, beror val iof pa, men inte just nu i alla fall. Finns bra roliga manniskor i det har landet. Ar hemma och mellanlandar lite, snart (brasilianare...) blir jag upplockad igen for att aka pa mer partaj. Min familj ar ju inte hemma, utan har redan rest dit jag ska imorgon (vi far halla tummarna) sa jag kanner mig for forsta gangen pa ungefar 6 manader ganska fri, precis ganska. Men det ar harligt, och jag tror inte jag gjorde fel val med att aka imorgon istallet. Hittils har vart jatteroligt, och det kan ju inte bli samre! Min carnaval ar val inte direkt som jag hade tankt mig, befinner mig inte i Rio de Janeiro direkt, men det ar ju alltid nagot! Imorgon blir det nog i och for sig lite mer karnaval kansla, sags ju att det ska vara riktigt bra pa Interior (landet typ), man kan ju alltid hoppas! Maste verkligen komma ivag dit, kan ju bara inte missa det. Nej nu ska jag byta byxor och sen ringa och tjata pa segisarna..., man orkar ju inte vanta hur lange som helst, dock ar det Brasilien vi pratar om, menmen! :D Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0