Brasilianarnas ständiga ändrade planer

Nu ar jag faktiskt lite besviken. Tyckte ju inte att jag gjort fel val eftersom igar var valdigt bra och trevligt pa alla satt och vis, men jag vill verkligen komma ivag till Interior for att verkligen fa uppleva Carnavalen. Hade till och med fixat skjuts till busstationen eftersom dem jag skulle akt med inte aker foren imorgon. Men nu ringde min familj och sa att dem inte alls ska stanna tills mandag, utan redan ar pavag hem. Inte forstod jag riktigt varfor heller, men halla, jag som verkligen ville aka dit ju. Finns ju fortfarande dem som aker imorgon, nu far jag halla tummarna igen! Jag som hade gjort upp en san bra plan, men ingenting haller ju som vanligt i det har landet med standigt andrade planer och osakra anledningar. Men for fan!, det ska inte kunna forstora for mig, nej verkligen inte, jag ska aka imorgon, punkt slut! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0