Att gå ut eller inte gå ut, det är frågan!

Nä, har jag verkligen ingen lust att ga ut ikvall, kanske for att jag vart pa fest hela dagen. Blir i sa fall tredje helgen irad som jag inte gatt ut bade fredag och lordag kvall, ett ganska nytt fenomen. Men har man ingen lust sa har man inte, finns liksom inget som lockar. Far hoppas pa att det ar for att jag ar trott, kan dock inte bestamma mig for om jag ska stanna hemma eller inte. Det ar hemmatiderna som tar emot tror jag, ingen aning om hur jag ska lyckas stanna ute till 5 pa morgonen (svar Nej, jag far inte komma hem tidigare). Ar trott pa att behova planera i ett land dar ingen planerar, vill bara flyta med i strommen, nastan ta livet som det kommer minut for minut. Nu borjar jag tanka sa det knakar igen, hur ska jag gora? Ska fortfatta med det i ett mera vaket tillstand, vad prioriterar jag? Ibland ar det sa svart att bestamma sig, att veta eller komma fram till nagot. Ta en dag i taget var det, sa forst ska jag bestamma mig for att ga ut eller att inte ga ut! Peace

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad är länken till din pixbox? Fasen vill se mer bilder! Puss

2008-02-25 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0