Alla dessa upp och nerfors backar

Allt kanns genast mycket battre igen, okej det kanns lite segt att sitta har och vanta for tillfallet, men det funkar. Sov ratt lange, at lunch hemma, traffades Bellas familj pa Tropical, ta bussen hem, prata lite med mamma. Nya forsakringspengar igen, jag ar en javla hejare pa det har med forsakringspengar ocksa. Dock helt ofrivilligt. Nu sitter jag har och pratar lite med Tess, borde val kaka nagot sen ikvall ska jag ut med Lorena och nagra fler. Blir forhoppningsvis jatteskoj eftersom hela det ganget ar helt galet, pa ett bra satt. Gulliga typer. S och G har fortfarande inte kommit hem, har vart borta sedan jag kom hem for nagon timme sedan. Livet ar ratt soft anda, alla dessa upp och nerfors backar alltsa. Har gatt omkring med jeans och typ en liten kofta nastan hela dagen, forsta gangen jag har sa mycket klader pa mig har. Regn regn, ganska kyligt i luften faktiskt. Trodde inte det kunde bli sa kallt pa ekvatorn, man hade ju forvantat sig en bastu 24/7. Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0