14 Februari - Alla hjärtans dag

Nej nu blev det alldeles for sent, narmare bestamt 22.00 men lite hinner jag skriva. Ska ju upp klockan 6 imorgon som vanligt, klockan 7 kommer ju kannas som rena rama sovmorgonen val hemma igen. Var som sagt hemma hos en tjej i klassen idag, hennes namn ar Leila och hon bor pa 11:e vaningen i en skyskrapa pa stranden. Hon ar valdigt gullig och omtanksam, hon och hennes mamma hjalpte mig med att plugga infor portugisiska provet, av hennes pappa som ar poet fick jag en signerad bok som han skrivit och hon har en jattegullig och lugn liten bebis pa snart 3 manader. Ja, 17 ar gammal, dock var det ett misstag. Abort existerar inte (for alla).

Sen dromde jag en jattelaskig mardom inatt ocksa. Var pavag hem, lange sen jag dromde nagot sadant. Tiden hade liksom gatt alldeles for snabbt och val pa flygplatsen insag jag att jag hade glomt halften - och det viktigaste av allt mitt bagage men det fanns ingen chans till att hamta det for incheckningen hall pa att stanga. Helt panikslagen trodde jag anda att det har maste val vara en drom och vantade och hoppades pa att jag skulle vakna snart, och tack gud for det gjorde jag! Ar verkligen inte redo for att aka hem annu, 5 mander till sen sa far vi hoppas pa att jag kommer hem frivilligt (ganska stor chans).
image219
Glad alla hjärtans dag pa er, sjalv far man vanta tills Juni. God natt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Happy Valentin på dig oxå! du får fira två ggr!

Hjärtte kram

2008-02-15 @ 07:48:06
Postat av: apis

jag tänkte på dig på alla hjätans dag. förra året åt vi muffins hemma hos dig. det var fint :)

2008-02-17 @ 17:20:07
URL: http://apis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0