Utanför på gatan

image251
Titta, jag haller vad jag lovar! Utanfor pa gatan sett fran overbevakningskameran, fast ruskigt gratt och trakigt. Men kanske inte blir nagra fler chanser. Langhelgen borjar som sagt ta slut, men igar var det ganska mysigt i alla fall. Firande av tva killkompisar som fyllde 19 resp. 20 ar, middag och fest! Sen hookade jag med en kille fran Rio de Janeiro (som foresten betyder januarifloden pa portugisiska), har inte berattat det for B2 annu sa hon kommer val fa sig en overraskining nar hon laser det har, om jag inte hinner beratta det innan forstass. :) Kom hem hyffsat tidigt, och blev inslappt for sista gangen, ja det kan dem ge sig fan pa! Na nu ska jag nog spendera min sista tid har med G, skriva ett mail till VM, ringa mamma! Ni far ha det sa bra, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0